Jag jobbar på det.

Min arm vill fortfarande inte fungera riktigt. Det som var en liten gnagande oro börjar nu på allvar att skrämma mig. Det känns skönt att låta en läkare kika på den i alla fall. Det är antagligen någon nerv som ligger i kläm och ingenting att göra åt, men då har jag i alla fall hört det från någon som vet. Bara han kan avgöra det utan att ta blodprov. Jag lovar, måste han sticka mig med en nål så springer jag och min havererande arm fortare än kvickt.

Upplysningvis är jag grymt festsugen. Det var ett tag sedan jag var det, faktiskt. Det har varit så mycket jobb, framtid, kärlek och annat. Det är det fortfarande men jag tänker förtränga det lite. Just nu vill jag bara blanda drinkar och dansa, dansa, dansa. Försvinna mitt i folkhavet, låtsas att jag är flera tusen mil därifrån. Det är ju lönehelg och allt.

Idag var en fruktansvärt lugn dag. Jag var ute och sprang (obs! SPRANG) imorse och sen har jag bara suttit och lekt med photoshop. Numera har jag perfekt hy, snygg make-up och gröna ögon : ) Visst ja, jag hann med att stryka lite kläder också. Man kan ju inte bara slöa. Imorn blir det träffa Jenny på stan, sedan läkaren och sen ska jag in på banken och fixa lite grejer.




Idag har det gått en vecka sedan jag lyckades dumpa mig själv från något som inte ens var ett förhållande. Grattis mig själv. Men en guldstjärna i kanten förtjänar jag i alla fall. För jag har lyckats motstå frestelsen att smsa och ringa dig. Eller att heja på dig på msn. En vecka. En evighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback