Oh, Britannia!

Idag hade jag Robert Aschberg på tåget! Han var hur lung och cool som helst, precis som på tv. Fast trevligare :)
Han hade med sig ett helt kamerateam så när han klev av i Sundsvall filmade dem lite. Oh, shit tänkte jag. Nu hamnar man på Insider eller nåt :P Det var tur att jag höll mig bakom kameran, så jag inte kom med, haha.

I övrigt är jag glad för att det är soligt och varmt, lite ångestfylld inför flytten, panikslagen över hur lite tid jag har och hur mycket som fortfarande ska fixas men samtidigt lättad över hur mycket jag fått gjort. Visst ja, jag är lite arg också. På aftonbladet. Numera måste man vara plus-medlem på deras hemsida för att få läsa Ronnies krönikor. Visst tycker jag att han skriver såpass bra att det är värt att betala för, egentligen, men jag vill inte betala för massa annat skit som jag inte utnyttjar. Så från och med nu blir det gratisläsning på jobbet. Eller vart jag nu kan komma över en aftonbladet på en måndag.

Jag har fått en låt på hjärnan och jag vet inte vad den heter. Det är från en reklam på tv.(sällan) Jag tror det är reklam för Premiere League som börjar snart. Först sjunger en tjej "oh, Britannia, Britannia ..." sen hör man hur klacken mer och mer tar över och i slutet är det bara klacken som sjunger. Men jag kan inte texten! Bara just den där Britannia-biten, vilket leder till att jag går runt och nynnar på resten av låten. Måste vara apkul för de i min omgivning.

Imorn ska jag kolla armen på sjukhuset. Med elektroder. Enligt brevet jag fick hem underlättas undersökningen som händerna är varma, ja, jo, det är 30 grader utomhus. Vem fasen har inte varma händer? Hoppas att det inte gör ont i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback