Sista ganska mycket

Idag jobbbade jag min sista tur på vem vet hur länge. Alla på kontoret var så himla trevliga och önskade mig lycka till och kramade om mig.

Sen var det sista gången som jag var in till mina grannar och hälsade på dem, samma sak med Siw och Rolf. Siw blev så ledsen över att jag skulle flytta. Min granne sa att "de som flyttar sådär och pluggar brukar inte flytta tillbaka". Det lät ungefär som om jag skulle försvinna eller dö. 

Sen var det sista gången som tjejerna samlades för en picknick. I Hamnträdgården som var snorkall men mysig. Sällskapet var mysigt. Det blev diverse godsaker och mycket skratt. Lite fotografier och några tårar. Jag visste inte att det skulle bli så känslosamt. Blir alldeles tårögd bara jag tänker på det.

Imorn bär det av söderut. Tre fullpacakade resväskor har jag. Plus sånt som inte fick plats i väskorna. Hoppas bara att jag inte glömt något superviktigt. Jag har insett allvaret nu, och det skrämmer mig faktiskt lite. Men bara lite. Det här är nog det största som hänt i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: tessa the best

:( nu kommer du ju ha massa kul utan mig! Jag får väl unna dig det ^^ PUSS

Postat av: Christina

Du får komma hit och dela det med mig! Ta med dig Jossi och Ida och så kan ni komma ner en helg och studentfesta :) Saknar er redan!

2007-08-19 @ 13:56:46
Postat av: Josie

Jag är på!! Och Ida är ju alltid på när den vankas fest runt hörnet :P hoppas allt går jättebra, hörs och ses snart vännen :)

2007-08-20 @ 23:18:37
Postat av: Christina

Hahaha, vi gör det! Ha det så bra! kram

2007-08-21 @ 09:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback