Vilodag

Igår handlade jag det som blir min outfit till raggarsittningen, eller fusksittningen som den egentligen heter. Eftersom jag fick godkänt av Tessa, raggardrottningen herself, så gick det nog bra :)
Jag fixade på rummet och tog det allmänt lugnt. Tvättade lite kläder och så. På kvällen fick jag ett sms om att dra på bio med några från klassen. Självklart tackade jag ja! Tyvärr var jag den enda som var på komedihumör och ville se på smällen. Jag blev nedröstad och filmen vi såg blev istället This is England. Det var ingen måbrafilm direkt men fler borde se den. Det är skrämmande.

Pallrade mig hem, i vanlig ordning med eskort ända till trappuppgången eftersom jag bor mitt i stan och vägrar gå ensam, haha. Jag vet att det bara är en fas, men jag kan inte äta nåt. Jag har verkligen inte varit sugen på något de senaste dagarna. Igår blev jag till och med äcklad av pommes dränkta i dressing och souvlakin som de andra åt. I fredags åt jag ett äpple till frukost. Och sen wookade grönsaker och vegetarisk ostschnitzel till middag. På lördagen åt jag lite fil och müsli till frukost och fem bönor innan vi festade. Igår åt jag en tallrik yoghurt och en smörgås. Och två klubbor på bion. Idag ingen frukost. Men det är nog hormoner eller nåt, snart har jag tillbaka min vanliga aptit ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback