Bounce, like yo' ass had the hiccups

Jag har fått massor av tråkiga nyheter på senaste tiden. Orkar knappt tänka på det. Inbillar mig att allt blir bra och som vanligt igen om jag bara ignorerar det ett tag. Jag får leva i förnekelse ett tag. Det behöver jag.


Ikväll är det trappantömning i alla fall. Och jag ska bara tänka på allt bra. Glömma alla som är sjuka, alla som är anti, alla saker jag måste göra, allt med mig själv som jag är missnöjd med, allt som kunnat göras annorlunda. Ikväll ska jag bara festa, dansa, dansa, dansa och hjälpa till att tömma baren. Mitt lilla bus gick hem dessutom ^^ Gav mig ett fånigt leende hela kvällen igår, hihi. 



"Jag tycker om ditt retfulla och utmanande sätt" : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback