Jul

Dagen före dopparedagen, den 23:e december hade mina föräldrar bröllopsdag. 23 års äktenskap. 23 år den 23:e
De är så söta tillsammans, jag vill också vara så när jag varit gift så länge : )
Sen var det julafton och syrrans pojkvän gjorde ett besök, himlarns trevlig grabb det där. Bra kap Susanna! :) De är om möjligt sötare än mamma och pappa, hihi. De passar verkligen bra ihop. Jag fick hur många fina julklappar som helst! Syrran uttryckte sig bäst;

"Det är som att ni känner mig bättre än jag gör, för jag hade inte kommit på något att önska mig och ändå har ni hittat så bra presenter!"

På kvällen spelade vi Skip-bo och kasta gris och skrattade så tårarna rann :) Fick ett värmande sms från cykeln på köpet killen (nej, inte dogge :P)





God Jul allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback