... just another manic monday

Idag har jag gått runt och irriterat mig på saker. På folk, och på vad de gör. Hur de gör det de gör, eller snarare inte gör. Kunde inte somna alls. Så går det när man jobbat på trappan.

Det är så mycket tråkigheter som händer i min omgivning just nu. Jag påverkas indirekt. För de jag bryr mig om har det jobbigt, och jag kan inte göra nåt alls. Jag önskar att jag kunde det.

Six o'clock already, I was just in the middle of a dream
I was kissin' Valentino by a crystal blue Italian stream
But I can't be late 'cuse then I guess I just won't get paid
These are the days
When you wish your bed was already made

It's just another manic Monday, I wish it was Sunday
'Cuse that's my fun day, I don't have t run day
It's just another manic Monday

The Bangles - Manic Monday


Köpte för övrigt lite julklappsgrejer idag. Känner mig ganska nöjd med inköpen men är långt ifrån klar. Pappas julklapp är alltid svårast. Han som är så glad för allt han får. Det är bara så svårt att köpta det där "allt".
Jag fick förresten lägenheten på våningen nedanför! :D Dagens bästa nyhet, no doubt. Nu blir det Jovanas, Hannas och min korridor! Vi kommer att ha så fint i köket. Så fräscht, så fint. Sånna fester ^^ 

Nu ska jag laga lite mat, senare ikväll ska vi dricka the och äta lussebullar som Hanna bjuder på : ) Guld!
(men jag borde plugga:P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback