Torsdag

Ikväll spelar 50 cent i Norrköping. Ja, du läste rätt. Det som var en stor nyhet för en månad sen är nu nästan glömt. det fanns biljetter kvar i måndags och det hänger knappt några affischer i stan.

Den här hemtentan har verkligen varit jobbig. Och den är inte klar en. Jag har slitit som ett djur, verkligen, dels för att överhuvudtaget svara på frågorna och dels för att hitta så många och relevanta källor som möjligt. Det var mitt klagomål förra gången jag lämnade in något. "Jag ser att du har refererat till några böcker, har du inte läst fler?" Så Nu har jag letat fram åtminstonde sju olika böcker att referera till, förutom föreläsningarna och internetsidorna. Men som sagt, jag är inte klar. Imorn ska jag skriva sista frågan, skriva klart svart på en och sen kan jag skicka in det. Innan deadline som går kl 23.59

Just ikväll ska jag unna mig Florence Valentin på Hugos (klubb republik) jag kan ändå inte tänka mer nu. Helt kaputt i hjärnan :P

Gårdagens höjdpunkt var att springa på hisspojken : ) Åh, han var bra fin i dagsljus med. Och han såg ut att vara glad att se mig, hihi.


Jag har inte sett på julkalendern i år, eller jo, ett avsnitt. Det var ju min tradition ifjol, att se på julkalendern. Lasse-Majas detektivbyrå var bra! Årets julkalender verkar inte lika bra. Snällt av mig att dömma den efter ett avsnitt på 15 minuter. Men så kan det gå. Mysteriet på Greveholm var alltid bra. Och trolltider, som jag fick se på dagis. Nej, govän, nu är det dags att dra på sig bootsen och bege sig ut i mörkret! Jag saknar snö. Mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback