Vad säger man?

Det har hänt så mycket. Det brukar bli så när man inte bloggar på ett tag. Då händer massor och så slutar det med att man inte bloggar nåt alls. Tråkigt.

Jag gjorde ett litet test en dag. Det gick precis som jag trodde, tyvärr. Men that's life.

Igår var det Rockfesten. Försfesten var här på Gripen, och den var kul. Jag testade att spela guitar-hero för första gången någonsin och jag vann faktiskt ^^ Så iväg till Trappan och Rockfesten. Det var verkligen inte min musik, hehe. Fast himla fart var det! Hisspojken var inte där, vad jag kunde se. Det var cowboy-Martin däremot. Tyvärr. Usch, jag orkar inte ens tänka på det mer. Tack Pontus, tack Jovana för att ni lyssnade. Tack mamma : )

Jag har missat julkalendern också, attans. Den brukar jag ju kolla på. Jag får allt ta igen det imorn, haha.
Imorn är jag ordförande, på ett möte som jag tror ingen vill gå på. Men, men, de har inget val :P

Igår var också den dagen jag saknade min familj lite extra. Jag gick nämligen till skolan och skulle kopiera lite grejer. På vägen hem går jag förbi en julmarknad. Nej, ingen riktig julskyltning som hemma i Sundsvall, en julmarknad. Med musik, hembakade kakor och bullar, julgranar, glögg, ett öppet museum med gamla hantverk. Ingenstans såg jag skolklasser vars klassresa man skulle sponsra, ingenstans såg jag jultomtar som sålde julklappar, jag hörde inga barn som tutade frenetiskt i sina tutor, inget stort julskinkelotteri fanns och inte heller någon snö. Ingenstans fanns min familj. Men då är det skönt att de aldrig är längre än ett telefonsamtal bort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback