Morsdag

Väcktes av lillasyster imorse. Hon hade fixat fika och nyplockade gullvivor i en vas. Inte till mig då, men till mamma. Allt medan jag sovit som allra bäst. Jag kan inte nog tacka henne. Det bar i alla fall av till mamma som fick fika på sängen och två små presenter som hon gillade. Min mamma är så mysig :)

Sedan samlade jag vuxenpoäng genom att avsluta mitt abonnemang hos Telia och istället beställa ett kontantkort hos Halebop, så nu Tessa och Jossi är det bara att ringa tills öronen blöder :P Får se hur länge jag kör på kontantkort nu.

Iväg till grandma som även hon fick en present från sina söner och en "hängjordgubbsplanta" från vår familj. Smörgåstårta bjöds det på. Och munkar. Vi var där i några timmar och innan vi kom hem köpte vi lite chinamat och åt. Paltkoman inföll i vanlig ordning och ögonlocken slog igen ett litet tag ute i solen på altanen. Solen gick i moln och jag gick in och satte mig vid datorn för att göra fysikdiagnoser. Det går sakta, men det går. Nationella på måndag. Jag bävar.

Funderar på om jag verkligen vill gå på pubtömningen. Vad är det jag ska dit och bevisa? Att jag mår asbra? Men jag får väl bjuda med mig mina godingar och ha en kanonkväll helt enkelt. Sluta fundera för en stund. Imorn är det Ronnie-dag. Jag är kär ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback