Till dig, Tessa

Tydligen ville Tessa att jag skulle svara på de här frågorna, och eftersom jag älskar tester och sånt här krims-krams kan jag inte låta bli :P Självklart får alla som vill ta del av svaren, inte bara Tessa.

3 saker jag gillar:
- Musik
- God mat
- Vänner

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
- SPRUTOR!
- Djupt vatten
- Ålar

3 viktiga saker i mitt rum:
- Sängen
- Böcker
- Fotografier

3 slumpvis valda fakta om mig:
- Är expert på att hitta fyrklövrar
- Blir kär fort och lätt
- Får huvudvärk av mint i alla former

3 saker jag vill göra innan jag dör:
- Hoppa fallskärm (blir kanske det sista jag gör ;) )
- Besöka alla världsdelar
- Köra en Ferrari eller Lamborghini

3 saker jag kan göra:
- Skela med ögonen
- Prata fyra språk
- Ljuga trovärdigt

3 saker som jag inte kan göra:
- Erkänna när jag har fel
- Baka muffins
- Vända ögonlocken ut och in 

3 saker som jag säger mest:
- Absolut
- Jäklar
- Attans

3 personer som jag skulle vilja svarade på frågorna:
- Josefin Svedin
- Linda Bergquist
- Johnny Depp


 

Kommentarer
Postat av: Tessa

Faaaaan jag glömde Johnny Depp!!!!!!

Postat av: Christina

Hahahah, kan man göra det? :P

2007-05-26 @ 13:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback