det går bra nu, kompis det går bra nu

Förutom att jag citerar Petter som rubrikinlägg är allt kanon! :P

Jag är hem-hemma och stortrivs med familjen,snön, att julafton snart är här. Att sitta på tåget hem med Ullis var hur kul som helst, aldrig har en hemresa gått så snabbt! :) Tror inte det var tyst i mer än 2 min :P

Att träffa Jossi och Tessa, och Stefan och Maria var jätteskoj! Tessa har fått det så fint i sin lägenhet! Gott var det med knäck och glögg, och bygga pepparkakshus. Även om min insats mest bestod av att smälta socker och beundra/bekymra sig över hur de andra arbetade, haha.

Sen har jag kommit med till AUSTRALIEN! :D Jag fick en av de eftertraktade platserna och nästa hösttermin kommer jag att plugga vid University of Newcastle! Så sjuuuuukt glad och stolt jag är! Nu börjar bara alla förberedelser...
Och, som om jag inte hade nog med lycka, är den 30 dagar långa tystnaden över! Och, det verkar faktiskt som om han saknat mig med ^^

Nu ska jag göra daim-rom-chokladtryffel med min härliga lillasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback