Sista dagen snart

Imorn har jag en disputation att gå på (en person som doktorerat ska försvara sitt arbete) mellan kl 10-12.. Efter det ska jag springa för glatta livet till tåget som ska ta mig hem-hem till familjen! :D Och denna gång kommer resan att gå hur fort som helst för jag får nämligen sällskap av underbara Ulrika!

 Men än är jag inte där. För idag är det fortfarande torsdag och idag ska all packning ske. Allt som jag ska ha med mig hem över lovet, som förhoppningsvis är jättelite, och allt som är kvar ska ner i någon kartong eller väska så det bara är att flytta över till min nya lägenhet när jag kommer tillbaka! Just nu är jag bara sååååååå trött!

Dagens bästa (en gammal favorit)
http://www.youtube.com/watch?v=soBlk7UlnBY&NR=1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback