18 år!

Igår fyllde min kära lillasyster 18 år! Åh, hon är för söt! :) Grattis till henne!
Jag åkte hem enbart för att gratta henne, och det var det verkligen värt. Hon älskade plattången, som var presenten jag var på jakt efter. Hittade en som var "lagom" dyr. Vilket betyder att den egentligen ligger över mina tillgångar men det var hon så värd!

Vi hade jättekul hemma, spelade play station, åt MASSOR av onyttigheter, jag träffade underbara Tessa en sväng på det nya caféet som ligger där gamla Tinell's låg. Inget är ju som Tinell's, tyvärr, men jag måste säga att de överdimensionerade gungfotöljerna med aptjocka sittdynor och ryggstöd på var härliga. Och cookietårtan gick inte heller av för hackor!

Idag firade vi min födelsedag, eftersom jag inte åker hem när jag fyller år. Det kommer att vara så tomt på lördag, när inte familjen kommer in med fika på sängen och sjunger. Jag får tvinga Jovana ^^ Men som sagt, det fick jag imorse. Då kom hela familjen plus syrrans kille in och sjöng. Det var så mysigt! Marängswiss (stavning?) och juice var otroligt gott :) Jag fick sjukt snygga trosor av min syster "de där som du har i handen nu har Björn varit med och valt, det var han som tyckte de var fina" Hmmm, undrar hur många som vill att ens pojkvän väljer vad ens syster ska ha för underkläder? Oh well, fina var de i alla fall, grabben har smak :P En brödrost fick jag också, den kommer jag slita med hälsan, tro mig! Och pengar fick jag naturligtvis, det är nästan självskrivet verkar det som.


Kommentarer
Postat av: Tessa

Mmm cookietårta ^^ vi får testa deras maträtter nästa gång? :)och gunga ner maten i magen!
Haha fick du marängswiss till frukost?? Lite avundsjuk jag blir! :P

Postat av: Christina

Absolut! Gunga ner eller gunga upp, det är frågan :P Nej uscha, inte tänka så! Jag hade önskat mig marängswiss så jag fick det^^ Det är sånna privilegier man har när man inte bor hemma, har snälla föräldrar och fyller år! du får också önska dig det :)

2008-01-21 @ 22:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback