21!

Fredag, Hanna bjöd med mig på revy! Full hand hette föreställningen och vi fick ta på oss jättefina revykläder i svart och gult. Sen rev Hanna biljetter och jag sålde programblad till gästerna. Sen fick vi se på själva revyn som var bra och jag skrattade en hel del, även om mycket var lokala skämt. Tydligen ska man inte bo i Finspång. Måste vara lite som Matfors hemma tänkte jag :P Eller Timrå, hehe.

I lördags var det min födelsedag! :D Enligt vår familjs tradition kommer hela familjen in på morgonen med fika och sjunger. Men i år åkte jag inte hem. Istället övertalade jag Hanna och Jovana att komma in och sjunga för mig. Moahahahaha! Så, på lördag morgon knackade det på dörren och jag sprang gladeligen och öppnade. Där utanför stod Jovana och sa "jag har en överraskning, gå och lägg dig igen" Jahapp tänkte jag och sprang tillbaka och slängde mig i sängen. Då hör jag en sång som jag så väl känner igen, och in kommer min familj! :D HELT OTROLIGT! Mamma, pappa och syrran! Med fika och presenter och hela baletten! :D jag var så glad att jag grät, mamma med och pappa med! Tror till och med att Jovana pressade fram en liten tår ;)

De hade planerat alltihop, ringt Jovana redan på torsdagen och kommit ner på fredagen utan att säga ett jota! Det var så underbart, helt klart den bästa födelsedagspresenten jag kunde tänka mig :) Jag fick massa fina saker och senare på dagen gick vi på Highlander's och åt. Himlarns gott! Och sen gick vi en sväng på stan innan vi gick hem till gripen och lagade Ulla-Britts goda tårta! :D Supergott det med! Vi bjöd naturligtvis Hanna och hennes Tobias och Jovana på tårta med, mysigt värre :) En perfekt dag!

På kvällen var det inflyttningsfest hos Catta och Bengan och sedan kravall. Jag hade så sjukt roligt. Fick armarna nerklottrade med meddelanden. Vem kommer på att ta med sig en spritpenna när man ska ut och festa egentligen? På Trappan dansade vi som idioter tills de körde ut oss kl 3. Mr Rassel var hetare än någonsin ^^

På söndagen umgicks jag lite med familjen och vinkade av dem när de åkta norrut igen. Ensam kvar. I typ 10 minuter, innan jag var tillbaka i korridoren och Pontus, Philip, Skalle och Kallaz ramlade in. Hanna och Jovana var naturligtvis där :) Då spelade vi kort och kikade på tv och slöade HELA DAGEN, från typ 14 till 22.30. Det var skitkul! Mera sånt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilken bra helg!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback