Flyttat

Nu har jag flyttat alla sakerna till mitt nya rum. Eller jag och jag. Om sanningen ska fram så var det mestadels mamma och pappa som flyttade ner sakerna medans jag och syrran kikade på tv, hihi. Men jag hjälpte ju till, såklart, dessutom var det jag som bestämde hur saker och ting skulle stå och så. Jag blev helnöjd faktiskt! Första natten i mitt nya rum. Och jag kan inte sova. Jag borde verkligen sova för imorn bär det av med familjen, då ska det shoppas lite grejer. Undrar om det fortfarande finns billiga jeans kvar från mellandagsrean? Nåväl, det är främst gardiner, en våg och lite annat krimskrams som är målet. Sen ska det flyttstädas och jag ska packa upp min gigantiska väska som är till bredden fylld med julklapparna jag fick i år. Tessas exklusiva kakao till exempel :)

Jag kikade på My little ponyavsnitt förut. Åhhhh, snacka nostalgi! Jag är fortfarande kär i my little pony, vet vad alla hästar heter, vad de har för egenskaper och jag sjunger natrurligtvis med i alla sångerna! Haha. Synd bara att jag inte hittade mitt favoritavsnitt, Baby it's cold outside, på youtube. Det avsnittet är verkligen kung!
"Hur kan du va så grym? Totalt utan känslor, du har värmen inom dig, varför gömmer du den för oss?"
En bit av en av låtarna i avsnittet, som jag sjungit ex antal gånger ^^

Kom förresten på att jag nog hade tre nyårslöften trots allt. Två stenhårda, sen en som jag redan nu kan fundera på om jag verkligen ska följa eller inte.

Nu ska jag stänga av datorn, det underlättar kanske själva sovprocessen något :P

Kommentarer
Postat av: Harald

http://www.youtube.com/watch?v=LzEz7IfEAHA

Varsågod :P

2009-03-03 @ 21:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback