Hot fuzz

Filmen vi såg på våning tre var hot fuzz. Den roligaste filmen jag sett på länge! YARP! Hahahah, jag skrattade så jag inte kunde andas :P Måste ses igen :)

Sen var det fest hos Linda och Stefan, för Linda hade fyllt år. Hon fick ett presentkort på Body Shop av mig, Jovana, Skalle och Pontus. Hon verkade tro att det var från alla men hell no! Det var bara från oss! Den festen var kul, med toapappersleken där jag fick "Cissi" ett original i klassen (som jag verkar vara den enda som gillar!?) och sen fick jag Dogge Doggelito ^^ Efter Linda och Stefan splittade gänget och vi drog till Otten. Det var verkligen bara fjortisar, turkar och vi där. Men musiken var bra! Så det var bara att dansa på! Kul att testa ett nytt uteställe också, var ju knappt där två ggr under nolle-p och då var det inte ens på riktigt :P

Men roligast hade vi ändå på för-förfesten som Jovana, Skalle, Pontus, jag och lite Philip hade här på vån 2. Gud vad vi skrattade! :D Vi körde ölspelet och det var en av de roligaste omgångarna ever! Lite finns dessutom på film. Åååååh, kan inte alla förfester vara sådär roliga? Det var ju knappt vi orkade ta oss till Linda och Stefan :P


På torsdag åker jag hem. Eller på fredag. Det beror lite på! Men det ska bli grymt i alla fall. Fira lil sis' som fyller Sverige-vuxen! Och så ska vi fira mig med, som fyller USA-vuxen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback