IBU

Nu sitter jag här igen, och försöker med max 600 ord beskriva hur olika vetenskapliga discipliner ser och har sett på klimatförändringarna. Det är egentligen inte så svårt, mest tidskrävande och jobbigt faktagallrande. Får se hur mycket jag får gjort idag, jag har ju imorn med på mig.
Om jag ska följa mina nya riktlinjer måste jag äta middag innan kl 18. Man ska tydligen inte äta senare än så på kvällen, det är inte bra för kroppen. Är inte riktigt övertygad men äsch, jag provar, jag har ju provat så mycket annat :P

Jag har tänt alla ljusen på mitt rum. Och jag har så skön musik som letar sig ut i etern. Mest av allt just nu skulle jag vilja att min portugis, João, var här. Då skulle jag bara ligga i hans famn och känna hans doft och värme.




Impressions, you've made impressions
They're going nowhere
They're just going to wait here if you let them
Please don't let them
I want to know you

(...)
I'll tell you that there's time
To make this work for all intents and purposes
At least for my own
What is a heart worth if it's just left all alone?


Jack Johnson - Questions

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback