Prodigy

Jag förvånade Skalle häromdagen, när jag ville ha lite Prodigy, Pearl Jam, Korn och Incubus ^^ Det var en sån total motsats till vad jag brukar lyssna på. Men åh vad jag gillar den här musiken nu!

Vi blev inte riktigt klara med rapporten heller, men det var faktiskt inte oväntat. Det är mest finslipning kvar som vi ska fundera över helgen på.

Sprang på stan med Jovana också, mycket trevligt. Ibland brukar jag fundera på vem jag hade umgåtts med om jag kommit in i Västerås, mitt förstahandsval. Ingen av de som nu utgör en naturlig del av mitt liv. Människan är nog himla anpassningsbar ändå. Köpte lite portugisisk fiskkrydda som jag antingen ska använda själv eller ge till mamma på hennes födelsedag. Får se hur det blir.

Jag kom just på en bra sak med att man bor själv. Och det är att man får leka med ljus och stearin precis hur mycket man vill utan att någon säger åt en att sluta :P jag älskar att forma den mjuka stearinen, bryta loss, smälta ner, forma igen. Och nu får jag göra det så mycket jag vill!


Nej, nu rycker Jovana i mig och vill att vi ska se på film på vån 3. Så jag måste kila!

J, allmänt hyffs hade inte skadat precis. Skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback