Rekryteringskväll

Ikväll var det rekryteringskväll för MAX och Miph0. Jag gick med i festeriet MAX och blev sekreterare där! :D Det kommer att bli sjukt roligt, vi är ett himlarns bra gäng där i max! Lite fler killar vore kul men det finns inte så stort urval, tyvärr. När rekryteringen var över gick vi till trappan och åt hamburgare och pommes och firade :) En trubadur hinfann sig senare under kvällen och rev av några riktiga godingar!



Ibland finns det så små, enkla saker som får en att bli alldeles varm inombords. Ikväll hände en sådan liten sak. Nu när jag kom hem så hade jag ett offlinemeddelande på msn. Från min portugis, som jag inte hört från på bra länge nu.

-Hej!
-jag har inte haft internet den senaste tiden
-ville bara säga grattis på födelsedagen
-vet att du fyllde år den 26:e men jag har inte haft någon möjlighet att gratulera dig
-puss
-du är vacker***

Jag kommer att somna med världens största leende på läpparna. Och varm i hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback