Sista januari

Idag stack jag från en föreläsning för första gången. Mitt i, när vi hade paus, så gick jag. "föreläsningen" eller seminariet eller vad katten det skulle vara sög. Först tänkte jag inte gå, för som Hanna sa "Det är så elakt och det syns" Sen tänkte jag på allt som jag kunde få gjort under tiden, istället för att bara sitta där. Så jag gick, och Hanna med. Och Jovana, Skalle, Philip, Stefan, Jacob och flera andra. Så ja, stackars föreläsare. Men tänk på upplägget och relevansen nästa gång kanske?


Nu ska jag se om det finns något gympass som passar in i schemat för mig och Hanna. Sen ska jag skriva IBU och ikväll blir deft rekryteringskväll för Max och Miph0! :D






Nu är för övrigt den översociale städaren här. Så jag håller mig på mitt rum tills han gått. Jag gjorde misstaget att gå och knacka på Jovanas dörr, som ligger 10 m bort. Under den lilla tiden hann han säga "Hej, bor du här nu? Du bodde väl på trean förut? Jaha, hur trivs du här då?"


Blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback