Träning

Senare idag ska jag och Hanna träna. Äntligen. Gymmet har haft knäppa öppettider sedan veckorna innan jul. Och har det fortfarande.

Klev upp tidigare imorse för att läsa igenom vår rapport. Vissa saker behöver ändras tycker jag, men hur säger man det till folk utan att de tar det personligt? Oh, well. Man får väl vara rättfram och ärlig. Jag har ju saker på mitt eget bidrag som jag vill ändra också.

Idag är det annars en dålig dag. En dag då man vill dra täcket över huvudet och stanna i sängen. Inte säga ett jota till någon. Men frågar någon hur jag mår så säger jag "bra". Så slipper man förklara massa saker som ingen ändå vill höra på, och om de ville höra skulle de ändå inte förstå.

Bäst med gårdagen var att jag fick mina Jack Johnsonskivor i alla fall ^^ Dessutom har jag insett att sedan i måndags, då vi officiellt blev sambos på vån 2, har jag spenderat mera tid ute i allrummet och köket än jag gjorde under aug-dec på vån 3. Bra eller dåligt? TREVLIGT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback