Vaknar varje dag och måste påminna mig om att det är januari

Idag lovade jag mig själv att jag skulle läsa alla rapporter. Alla åtta. Men fy vad tråkigt! :PJag har läst 1 1/2, haha. Men jag har i alla fall förberett mig inför morgondagens tvärgruppsseminarium, det har jag.  Dessutom har jag lagt bud på biljetter hem på tradera så nu hoppas jag att alla andra håller tassarna borta! Jag vill åka hem för två kronor och hör sen! :)

Sprang på stan och letade en födelsedagspresent till systra min. Jag vet precis vad jag ska köpa. Frågan är bara vart man hittar något som är inom budgetramen. Mamma och pappa lovar sponsring men det känns ju sådär om jag ska vara ärlig. Beror på vad slutkostnaden hamnar på. Hittade en för 800kr som jag ville ha. Den allra billigaste kostade 400, men man kan ju inte köpa vad som helst. 

Jag skulle ha tränat idag med, men jag har så ont i häcken från igår :P Bäst att inte överdriva med träningen, sånt håller ändå inte. Om jag bara läser alla rapporterna idag ska jag träna imorn. Då ska jag förbereda det andra seminariet. Och packa för hemresan. Och tvätta och stryka och städa och köpa presenten. Imorn alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback