Beachvolley

Nu har jag sett på beachvolley i flera dagar. Så himla roligt! Jag blir så sugen på att spela beachvolley själv. Eller vanlig volleyboll i alla fall. Men det är så svårt att börja när man inte är liten och frågan är om jag ens har tid att engagera mig i ett lag. Får fundera på det när skolan börjat igen.

Om en vecka är det bröllop. Det ska bli så himla kul! Nu ska jag bara köpa en kofta som jag kan ha.

Söndagar är en skön dag. Speciellt om man är ledig måndagen efter :P Att sitta i myskläder och se på Grease är hur underbart som helst! John Travolta är ju het :) Efter filmen ska jag storstäda mitt rum, för det behövs verkligen! Sen ikväll är det middag med tjejerna at Jossis place som gäller. Så efterlängtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback