Dagens insikt

Jag har alltid blivit intresserad av killar som jag själv tyckt varit "bättre" än mig. Snyggare, charmigare, mer omtyckta. Ja, bättre på allt helt enkelt. Det roliga har varit att just de killarna visat lite intresse i mig. Fråga mig inte varför. Men det har aldrig riktigt funkat, aldrig kommit någonvart, och intresset har alltid slutat vid intresset. Från deras sida.

Nu har jag möjligtvis hittat en sån kille. Så totalt olik de andra som jag varit riktigt intresserad av. Men den här gången har jag verkligen ingen chans. Inte en chans i helvete. För, för att ha en chans med honom måste jag vara så mycket bättre på allt jag gör. Och även om jag skulle ändra allt, vet jag inte om det räcker. Jag frågade om det fanns något som han var dålig på "dansa balett" svarade han, och "jag kan inte sjunga vackert som jag önskar att jag kunde". Nu skulle han ut och bara gå en 45 min promenad. Han hade inte tid med mer, och han sprang 1.5 mil tidigare idag.




Jag har ingen chans. Lika bra att ge upp nu.

Kommentarer
Postat av: Emelia

Men varför söker du dig bara till killar som är "bättre" med dig? Det bäddar ju för dålig självkänsla och deppighet... Men jag har det här problemet med att inte nöja sig också, man känner juu att jag är ju faktiskt värd ngn riktigt bra kille!

2008-05-07 @ 13:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback