Det regnar här i Norrköping idag

Klev upp 7 för att vara på Himpa kl 8 och bygga upp det som behövs inför dagens aktiviteter. Öltält, staket, scen och sånt inför brännbollsturneringen. Och det regnar. Jag var så blöt, så frusen och så trött. Nu ska jag snart ta en lång, varm och härlig dusch.

Igår var det kravall. Det var ganska kul ett tag.

Ge mig ett;
P...
L...
A...
Y...
E...
R...
Välkommen till verkligheten. Hur kunde jag inte se att han var en player? Hur kunde jag vara så blind och korkad? Men jag tar inte vilken skit som helst. Ragga vidare du, ragga på allt som rör sig. Så ska jag försöka sluta fundera på varför jag inte var tillräckligt bra för dig. Tack Jovana, tack Moddan, tack Pontus. Tack Skalle. Tack alla andra som brydde sig om mig när jag inte var på topp. Det känns inte direkt bättre idag om jag ska vara ärlig. Är väldigt nervös för vad jag ska säga när jag ser honom. Jo, visst, han ska ta kontakten, han ska hälsa bla bla bla. Jag vet. Men sen då? Ska jag vara oberörd? Glad? Ledsen? Besviken? Som vanligt?

Igår pratade jag med massa folk om hur jag kände. Så kom skalle och frågade mig hur det var och jag kunde knappt få fram "inge vidare faktiskt" sen kom tårarna. "Ibland måste lillebror få ta hand om storasyster med" som han sa när han följde mig hem. Synd att han inte bara kan ta bort alla hemska tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback