Osis

Så heter mitt nya hårstylinggrunkamojs. Eller pulver, som man kanske säger. Puder? Hur som helst, det är i alla fall ett pulver som man ska använda i håret för att ge det volym. Tydligen ska det vara sjukt effektivt :) Tänkte prova det imorn när jag ska på Dia Psalma.

Det gick bra på återkopplingen på min uppsats med, jej! Bara en källa som fallit bort från källförteckningen typ. I like :)

Imorn ska jag shoppa! Hade jag tänkt i alla fall. Lite kjolar och shorts skulle jag behöva, kanske nåt over-sized linne med. Och ett par skor. Haha, får se vad jag hittar och vad jag faktiskt har råd med. Dessutom ska jag ha telefonkontakt med syster-yster för att se om vi kan hitta nått till mamma på morsdag. Alltid lika intressant. Just nu har vi biobiljetter eller spabehandling som back-up. Men nåt roligare kan man väl hitta?

Men först ska jag sova. Länge. Min första sovmorgon på evigheter! Jag struntar fullkomligt i om Pappa Grappasnubbarna så borrar bort hela bottenvåningen. Här ska sovas! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback