Spring i benen

Jag är så full av energi just nu! Har tvättat tre maskiner och bäddat rent och nu ska jag ta tag i pluggandet. Solen lyser men jag känner att det är ganska kallt. Har genom underbara Tessa hittat en ny pärla till artist, Melissa Horn. Hennes album Långa Nätter är fantastiskt bra. Helt i min smak :)

Igår var jag och Pontus ute och sprang, haha, han har så mycket bättre kondition än mig. Men skam den som ger sig! Jag ska minsann vara i bättre form när det väl är dags för bikini, sådetså! :D

Dessutom tror jag att jag börjar bli kär. Undrar om jag vågar, undrar om man kan styra över sånt. 21 dagar innan han åker hem för sommaren, bra tajming där, ruggigt bra. Han är i alla fall den bästa killen på länge. Väldigt länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback