Tömning

På trappan alltså. Förfesten hos Stefan och Linda var kul, med lekar som nästan slutade i slagsmål :P Diverse lagpakter slöts och en hel del alkohol konsumerades. Chips och andra onyttigheter med, mums!

Sen bar det av till trappan som sagt, det var mycket folk där vilket var askul! Tror inte ens att man kom in om man inte hade biljett :P Dansade, sjung och drack lite till. Snackade med folk och blev kallad prinsessa hundra gånger under kvällen. Och de som inte kallade mig prinsessa försökte sno min krona, men icke sa nicke, den satt minsann kvar!

Pratade med T. Han var trevlig, precis som skalle sa att han naturligtvis skulle vara, för så är en player. Men kunde jag låta bli? Nääääääe. Kommer nog ångra mig sen. Men det tar vi då.


Pontus kom i overall till utbildningen idag. Alla skrek "Bortamatch, bortamatch, bortamatch" då sa Pontus "är det bortamatch om man inte gör något?" Vi kom fram till att det inte räknades som bortamatch om man inte gjorde nåt. Nu måste vi bara hitta ett ord för när man sover tillsammans utan att göra något speciellt mer än att just sova. Och mysa då ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback