Uppsala

Nu har jag varit i Uppsala och firat valborg! Det var sjukt roligt att träffa Tessa, Stefan och deras kompisar :) Jossan sa det bäst "egentligen är det konstigt att vi inte träffats förr"

Ja, det tycker jag med. För vi funkade så bra ihop :) Det blev mycket grillning, mycket solsken och en del dricka! Fruktansvärt mycket folk överallt, vilket var roligt :D Roligt var det också att se flottraces live, haha! Skutan Don't panic med Stefan och hans crew tog sig nästanhelskinnade till mål :) Nästan.

Sprang runt i mina pumps tills hälarna blödde. Inte särskilt skönt, eller bra för den delen heller. Men det var inget som inte kunde fixas med några plåster hemma hos Jens. Vi var runt i hela Uppsala på jakt efter nåt ställe att festa på. Stod i kön till Norrlands Nation i typ 1 timme och rörde oss 15 m. Sen gav vi upp. Och hittade några vilsna Örebroare som vi hängde med resten av kvällen. Blev arg på mig själv för att det var så jobbigt att se honom igen. Jag som trodde att allt var över. Jag gjorde i alla fall som tessa sa, och nu känns det som om det var det bästa jag kunde gjort :)



It was like too much coffee
We'd been up for days on end
But now it seems we've lost it
I don't know where or how or when

If I could have those days again
I think i'd do things just the same

'Cause it's a fine line, a fine line
Between pleasure and pain
If just for one night
Hold tight
And save me again
I just want you to know
That it's hard to let you go
'Cause it's a fine line
Between pleasure and pain

Oh Laura - Fine line

Kommentarer
Postat av: Tessa

Tack för ett par underbara dagar vännen!:) Och jag hoppas du är på ditt vanliga strålande humör just nu och fortsatt framåt ^^ don't let him bring you down! Eller nåt...?:P PUSS

Postat av: Christina

Jaaa! Nu är jag på g igen :D Med lite perspektiv och några insikter rikare... Det där var kanske just precis vad jag behövde trots allt! Blogga, blogga, blogga! Puss :)

2008-05-02 @ 21:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback