Blip-blop-party!

Det var jag på igår! Först var vi på förfest hos Linda och Stefan. Jag sa det till Linda och jag menar de verkligen, de kan anordna fester! Linda är en jättebra värd! I vanlig andra blev det dessutom lite ouzo :P

Påväg till trappan hade jag och salle kvällens djupaste samtal, som faktiskt inte berodde på alkohol då jag inte drack speciellt mycket igår. Salle är snäll i alla fall, och omtänksam^^

Sen dansades det till blip-blop musik som var rolig :D jag råkade ha likadan tröja på mig som en i ett av banden, men det löste sig när HAN (ja, han, inte hon) tog av sig den :) Sen var det två killar som raggade på mig. Mmm, just det. Och en av dem har dessutom en kropp som är heeeeeeeet. Och han ville ha mig, det sa han rakt ut flera gånger. Kanske var det just därför jag blev så off? Han är för övrigt inget jag är intresserad av, i typ personlighet. Han sa som sagt flera gånger saker som typ "jamen, jag sover ju hos dig inatt, visst?" och "jag tycker att du har en jättefin kropp". typiska raggrepliker. Sen gav han mig vad jag tolkar som en "sista chans" att ändra mig. Han sa "vi går nu. men då ses vi om fyra och en halv månad då. jag åker till charmonix och jobbar" jag var sa "åh, ha så kul" typ. bättre att vara ärlig i alla fall?

Så idag har jag grubblat. på ordet om. hur stor skillnad det skulle kunna göra. hela skillnaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback