Freidag

Äntligen är det fredag! Det har hag haft sen i tisdags. Helt vansinnigt :)

Nu är jag uppe och ska ta ut våra vattenprover ur frysen och ställa in dem i kylen så de har rätt temperatur till på måndag, när vi ska analysera dem. Alla andra sover typ. Det regnar. Jag funderar på om jag ska gå och träna efter labgrejset eller om jag ska åka och handla mat. Eller om jag bara ska komma hem och loda :D

Och! Det stora denna vecka är att jag fått en lägenhet! :D På Konstantinopel! :D Eget litet kök, egen toalett och sådär. Fortfarande bara ett rum men åh, allt eget. Så efter jul och nyår tar la familia en liten tripp söder ut och så ska vi införskaffa vissa saker som jag måste ha. Typ en säng, haha! Jag ser verkligen fram emot att flytta!

Imorn är jag dalmatin :D Håll utkik på fejsan, det lär komma upp bevis där förr eller senare ;)

Kommentarer
Postat av: tessa

grattis till längenheteeeen! :)

2008-11-14 @ 15:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback