Håkan, Håkan, Håkan!

men rätt sak först! Vi firade Pontus nere i Stockholm. 21 år fyllde lillpojken :P Hans pappa hade lagat en fiskgryta som inte gick av för hackor! Bodde jättefint gjorde han också. Jag tror att Pontus gillade sin present också, en whiskey och lite choklad, nu när han är vuxen :) Utgången i Stockholm blev väl inte vad vi hoppats på, men vad gör väl det? Allt annat var ju så bra. På lördagen åkte vi i racerfart med taxi till centralstationen och där sprang vi för att hinna med tåget som skulle ta oss hem till Norrköping och Håkan!


Som var sååååååå underbar! Allt var perfekt! Håkan är en gud på scen.
Jag (när Håkan började sjunga "Kärlek är ett brev skickat tusen gånger") - Åh! Det här är hans bästa låt på det nya albumet!
Sara - Jag gråter

Vi dansade, sjöng, svettades, skrattade och grät om vartannat. Det var så himla, himla bra. Håkans mellansnack var kul :)

Det var även gråtande Sara som sammanfattade spelningen på det bästa sättet.
"varje gång han spelade en ny låt tänkte jag; åh, det här är hans bästa! Sen kom det en ny låt, och då tänkte jag; Nej! det här är hans bästa!"
Vilken kväll. Så bra, så underbar. Uppraggad blev jag också, hahah. "vad heter du? vad gör du? hur gammal är du? vart kommer du ifrån? har vi fått ditt nummer?" var frågor som ställdes på 2 sekunder av en kille. Jag bara skrattade och hans kompis sa "förlåt, han är stockholmare" HAHA!

Sen gick vi till trappan, efter att ha varit hemma hos mig och mysförfestat med lite youtubeklipp och vin :D Vad gör folk utan youtube? :P Trappan var hur kul som helst det med! Massa folk, bra musik och mycket dansande. Kul att folk verkligen gått in för att klä ut sig! Original finns det alltid och en gjorde så jag vek mig dubbelt av skratt. Vilken kille!

Jag är redo för en ny vecka. Och imorn fyller Ida från hem-hemma år. Grattis till henne! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback