Programsittning!

Nu kan man äntligen andas ut lite! Nu är det "bara" rockfesten kvar det här året :P Sjukt mycket jobb ligger det bakom minsta lilla grejen!

Igår var det programsittning i alla fall, vi spexade så folk dog av skratt och lekte roliga nördlekar. Bland annat korade vi vilken årskurs som var de bästa miljövetarna genom att tre ur varje årskurs fick provsmaka banan, gurka, falukorv, öl och mjölk. Där ena biten var ekologisk och den andra biten var "miljöfarlig" sen skulle de gissa vilken som var ekologisk :) Och det verkar som om utbildningen ger resultat, för treorna vann!

Sen var det fest på bryggeriet och innan jag och Pontus hade tagit oss dit (var hem till mig och hämtade först dricka och sen en vända till och hämtade mobilen :P) så hade hälften slocknat. resten spelade pingis eller segade i soffan. Jag joinade soffsegandet, hehe.

Sen gick Viktor, Hanna, Jacke och jag till Hugos. Det var kul men ja, jag har haft roligare ^^ Musiken var bra men ingenting jag kunde sjunga med i, och det gillar jag att göra, haha. Träffade tre killar där. Två som raggade uppenbart och en som gjorde mig förvånad och gav mig en kram och en puss. Det var oväntat från honom. Tänk vad alkohol kan göra. Summa sumarum: Jättebra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback