härmapa

Hittade den här lite roligare "presentationen" hos en kompis blogg. :)  Try it, you'll like it! (var tvungen att bara välja en bästa vän, man kan ju inte heta som pippi långstrump precis :D)

Morsning korsning!
Jag heter Kokic och skulle ha varit 47 år i år.
Jag bor i Portugal och där jobbar jag hårt som stuverist.
Min favoritmat är helt klart surströmming!
Jag har 2 barn, som ligger min varmt om huvudet och varit med mig många år.
Jag har svart hår och svarta ögon...originellt som bara den...
Slutligen är min idol Razorlight.


* Förnamn = Ditt mellannamn
* Efternamn = Bästa vännens efternamn
* Ålder = Din mammas ålder
* Hemort = Senaste semesterresan
* Jobb = Din pappas jobb
* Favoriträtt = Den mat du avskyr mest
* Antal barn = Antal piercingar du har (hål i öronen räknas)
* Hårfärg = Färgen du har på tröjan just nu
* Ögonfärg = Färgen du har på byxorna just nu
* Idol = Senaste musiken du lyssnade på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback