heeelg!

Jepp! hann inte blogga alls igår, vi hade exkursion hela dagen som var asakul, guiden hade hur mycket humor som helst :)

alla i bussen -åååh, titta lammen! vad fina!
guiden -visst, visst, ni tänker nog dig ska jag grilla snart! himla hycklare!

kom hem och läste på inför mötet idag, där jag var ordförande. sen kom folket hit. (skulle verkligen behöva högtalare :/) och vi förfestade lite innan det bar av mot trappan som hade mini-hoben kväll.  Ja- och nejleken är sjukt underskattad :D speciellt om objektet i fråga ställer sig och gör tummen upp som svar :D


Kom hem när de stängde, efter en sejdel öl som kostade 60kr/l så fnittrade jag åt allt, hoppade över alla flaskor som folk lämnat och ramlade ner i sängen. sov som ett barn.

Idag blev det äkta studentliv med massa spontana saker. världens godaste lunchbuffé på stan (asiatisk) sen hem och sova :D paltkoman slog till big time! efter det möte och sen kläcker någon ur sig att "ja, förresten, det är grillning hos P på gripen om en timme typ" bara att gå till närmsta ica och köpa lite dricka och majskolvar. mmmm. grillad majs med smör och salt. SOM JAG HAR VÄNTAT!

mitt i maten ramlade en tennisboll ner i p:s mat. från femte våningen eller så. ja, helt normalt :D

Kommentarer
Postat av: Dieter

En sejdel öl på tyskt vis är inte fel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback