packåsna

det kommer jag vara imorn! fär då bär det av till kära Uppsala för ett sjudjäkla valborgsfirande! :D
J, V och P ska också med. Sjukt kul! väl på plats finns T, I, S och the gang!

Kvällens underhållning består av att följa konversationer på facebook, så kul att läsa vad andra skriver.
Busigt med.

I veckan köpte jag en tunika (klänning?) på barnavdelningen i en butik. Fint det! Imorn tänkte jag inhandla några strumpbyxor med coolt mönster, om jag hinner innan allt resande börjar.

Dagens goda gärning bestod av att hjälpa S och J hitta en etanolbil till deras projekt. Även om de själva får betala och sådär.



vart får man tag på någon som fraktar alla ens saker gratis? :P
Nu sover jag, trött som en gnu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback