sego

idag är jag verkligen seg. Jag har visserligen strykt kläderna, städat och lagat massa mat så jag har matlådor, men det räknas inte.

Det jag inte har gjort, och som jag borde, är att plugga. men jag har bara inte orkat! det var ju mycket mer intressant att se på vänner (som om jag aaaaaaldrig gjort det förut) och sen alla andra skitprogram i väntan på ugly betty och faktiskt desperate housewives. det brukar jag inte se så ofta.

Oh well. jag får plugga järnet imorn, då har vi ingen föreläsning inlagd. Kul liv.

Idag pantade jag burkar som jag hade i en nettopåse. jag pantade dem på ica och kände mig busig för att jag hade en konkurrents påse med mig in, moahaha. smygrevolution liksom. sen slängde jag påsen i soptunnan som är alldels brevid och tvättade händerna i deras automat. jag hinner inte ens torka händerna efteråt så är det en tant som plockar upp min nettopåse och traskar vidare. den enes död den andres bröd? jag trodde inte mina ögon.

GE MIG EN JACUZZI! eller en badstrand, i typ 6 månader. Men vänta! JO, det ska jag ju få! :D life is good!


Dagens nya artist (via söta tessa:)) : Adele! spotifya den tjejen, jepp spotifya, youtuba och googla är alla verb, visste ni inte det? :)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback