Söndag - segdag

Puh, jag är trött. Sitter och halvtvingar i mig frukost och kollar på Sverige - Ryssland som spelar hockey. Ryssland äger Sverige typ men det gör inte speciellt mycket, jag engagerar mig inte idag ^^

Igår var det jättekul, började med spontangrillning på en innergård med massor av skratt och bra sällskap. Efter grillningen hittade P,  K och jag upp till takterassen där några ettor gjorde sällskap. Gudomligt. Jag önskar att mitt hus hade en balkong, eller en takterass.

Sen gick vi vidare till en annan fest, som var jättekul med :) Det bjöds på livesång till gitarr. Jag säger det, surfarkillar och killar som spelar gitarr har nåt extra :D Vi var som små barn, gick till donken och var ändå hemma 12! Vad hände?! ingen ville dra ut, för det är snålt med pengar just nu men ändå. 12 liksom, haha.


Kvällens bästa: Hålla i idolguldbiljetten! :) taskig bild men hallå, det var ju fest :P Grattis till platsen Steinar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback