Sooool!

Just nu skiner solen! och jag är klar med skolan för idag, kanske pluggar lite senare ikväll så jag slipper det imorn och i helgen ^^

Idag har jag i alla fall bokat flygbiljett till aussie! 13 juli bär det av, via London och Hongkong och sedan är jag framme i Newcastle den 15:e juli, yeah you heard me! Snacka böcker och laddad ipod.

På seminariet idag började folk tappa fokus totalt. En pratade om sina bröst som utvecklats, blivit större. En annan om att kungar förr i tiden ville kriga och behövde folk och därför sa "åk hem och ha sex" till folket. Allt detta var i grund och botten (eller skulle i alla fall vara) påtal om skalproblematik och nivåer. Oh well.

Dagens nagellack : somrigt rosaaktigt (Lumene nr 17, blooming beauty)



/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback