Long time no see

Syrran har fyllt år! Min lilla kära syster har blivit stor ^^

Jag har fyllt år, ja, jag har blivit stor jag med :P

Sen har jag läst ut böckerna i Twilight-serien. Jag som aldrig brukar orka läsa privat utöver det som man måste läsa i skolan har inte kunnat slita mig från de här böckerna. Mot mitt förnuft har jag läst hela nätterna (en gång till kl 4!) när jag måste kliva upp 6.30 dagen efter. Men nu har jag som sagt läst ut böckerna och känner mig glad, nöjd och tom. Samtidigt.

Och jag och Jovana har en kick-ass-idée till b-uppsatsen! :D Det var ett tag sen jag kände att jag verkligen ville plugga :P Hoppas det går vägen och att vi inte klöser ögonen ur varandra, men det är nog ingen större risk för det. Jag föredrar att bitas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback